• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nu är det dags o samla lånet o få en vändning här i livet

I

Ingvar

Gäst
Poäng: 0
Imorgon försvinner min näst sista ff. Lär hamna på ca 0,60-0,70 % i uc score.
Nu undrar jag kan man göra ansökning på helgen eller ska jag vänta tills måndag.
Ska söka på advisa :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
I

Ingvar

Gäst
Poäng: 0
Vill söka samlingslån idag, men osäker på om man får något eller om man ska vänta tills måndag???

tacksam för svar
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
363
Poäng
477
Vill söka samlingslån idag, men osäker på om man får något eller om man ska vänta tills måndag???

tacksam för svar

Är du osäker på om du får något lån för att det är helg, eller osäker på om du får något lån p.g.a. dina förutsättningar?

Vad är syftet med lånet? Hur många förfrågningar har du? Vad har du för score/betyg på UC? Hur mycket lån har du sedan tidigare? Vad är din årsinkomst? Vad är dina fasta kostnader?

Det är omöjligt att svara på din fråga som den är ställd nu så du får ge oss mer information.
 
I

Ingvar

Gäst
Poäng: 0
Jag har bra förutsättningar på att få det samlade lånet. Har 0,67% i risk och en uc förfrågning och det är från förra årets samlings lån i november.

är nu ute efter baka ihop sista krediten in i större lånet. 298 tusen + 48 tusen.

så undra egentligen mest om det är någon skillnad på att söka på en helg?
 

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Skillnaden jag märkt är att du inte alltid får automatiska svar på en helg. Får du inte det så kommer de istället komma måndag morgon/förmiddag.

Go for it och lycka till!
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 298
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Skillnaden jag märkt är att du inte alltid får automatiska svar på en helg. Får du inte det så kommer de istället komma måndag morgon/förmiddag.

Go for it och lycka till!

Jag skulle snarare säga att skillnaden är att du BARA får bud från banker som ger automatsvar under helgerna och resten kommer på måndag.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Du ska oavsett absolut vänta in samtliga budgivare. Inte ha för bråttom och välja någon av dom som dyker upp snabbt.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
363
Poäng
477
Slogs den här tråden ihop med någon annan tråd? Kunde nämligen inte se de två första inläggen när jag skrev mitt svar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp